Gåvor och en magisk kväll

 
 
 
Julklappar....
 
Vi har egentligen slutat att ge varandra julklappar i familjen så jag förväntade mig inte att få någonting alls faktiskt. Trots det fick jag fick en megafin fjäderpenna av mamma, ni kanske minns att jag önskade mig de? Ser fram mot att skriva fina brev med den till min brevis. Fick även en ny nyårsklänning av mig själv, shit, jag är generös. Har haft svart / samma klänning på mig de senaste 10 åren så nu spexar jag till det med blått. Samt ett rött läppstift. Var ett bra tag sedan jag hade ett nu och de är ett måste.
 
Jag fick även ett paket av min brevvän med denna superfina pepparkakan. Blev glatt överraskad!  <3
Och ikväll blir det bio tillsammans med en kompis och då är det paket-växling på g. Vi ska äntligen se "Fantastiska vidunder och vart man hittar dem" förstår inte hur jag har kunnat väntat såpass länge? I'm the nerd of nerds liksom. Kommer bli en magisk kväll.
 
 
Dags för bio.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: