Dan före dopparedan

 
 
 
Dan före dopparedagen...
 
 
Jag som i grund och botten ÄLSKAR jul kunde inte bry mig mindre just nu. Är det en vuxengrej? Eller de faktum att den här veckan har varit allt annat än bra och jag mest är trött, sliten och vill krypa ner under täcket och stanna där? Vet bara att jag ska instämma mig för volontärjobb imorgon och jag försöker uppbringa mitt bästa humör för att kunna sprida glädje till de som behöver *it's not about me*
Och nu är det sista klapparna inhandlade och inslagna så nu kan tomten chilla också.
 
Nästa vecka ska jag försöka ta hand om mig själv, göra roliga saker, vila och gå ut i naturen.
Behöver det så jävla mycket. Hoppas ni får den absolut bäst tänkbara julen! God Jul på er! 
 
 
Fotade lite bilder i studion (aka mitt rum) häromdagen också. Roligt att dra fram de gamla blixtarna nu när de råder brist på naturligt ljus. Men vi går mot ljusare tider nu! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: