Gotland - här kommer jag!

 
 
 
 
Efter lång längtan och alldeles för mycket ångest, stress och krav den senaste tiden ska jag ÄNTLIGEN få komma iväg till GOTLAND och MEDELTIDSVECKAN!!
 
Det kunde inte vara mer välbehövligt än nu, är i desperat behov att få koppla bort allting och strunta i måsten. Min plan är att koppla bort HELT, dvs låta bli att vara uppkopplad och tillgänglig 24/7. Inget instagram/ snapchat / facebook / messenger eller sådant heller..Åtminstone inte om dagarna, kanske kan reservera de för kvällar enbart. Har blivit lite för beroende av att vara tillgänglig den senaste tiden... gillar de inte.
 
Istället ska jag lägga min fokus på att vandra omkring barfota på kullerstensgator med söta hus klädda i rosor.
Samtidigt som solen skiner och det står musikanter i varje hörn och spelar vacker musik. Vandra omkring på marknaden bland vackra saker, ta ett dopp i det blå eller en mysig picknick i Botaniska trädgården! 
Finns verkligen ingen vackrare plats än Visby, känns som jag är på väg hem, trivs så bra där.  Kan knappt förstå att jag ska åka nu.
 
 
Sagogruppen jag är med i ska ordna en träff på MTV också och jag denna gången kommer jag INTE missa den, kommer bli världens bästa vecka!!!!  
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: