Födelsedagsfirande och Metal

Alkoholfri Mjöd.
 
 
 
Igår hade jag födelsedagsfirande med familjen och vi firade ute i naturen. Fyller man år i augusti tycker jag man ska utnyttja de!  Det blev korvgrillning och familjemys, behövdes verkligen.
Var orolig över vädret innan men av någon anledning lyckas jag alltid pricka in rätt när jag ska fira min födelsedag. Var nästan lite för varmt och lite för fint, haha. Hade någon föreställning om frusna själar som satt med varsin filt och värmde sig vid elden.
 
Resten av helgen hängde jag och min skånska vän (som kom upp och bodde hos mig över helgen) på Sticky och lyssnade på go metal. Skitarg (bandet) på lördagen. Sinnesjukt och fantastiskt på samma gång! 
 
 
Ligger lite efter med uppdateringen... Ledsen för de.
Men jag är för upptagen med att leva. Uppdatering sker i den mån jag har möjlighet ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: